Obchodní podmínky                          

Informace o doručení a garancích nákupu naleznete zde

Garance perfektního dodání (od 31.3.2011)

Ve zcela výjmečných případech se může stát že zboží poškodí přepravní firma. Pokud zákazníkovi doveze přepravní služba zboží poškozené, i pokud toto poškození je způsobené přepravní službou, přebíráme veškerou zodpovědnost na sebe. Tzn. zákazník nemusí niijak řešit reklamaci s přepravní službou, ale nejpozději druhý pracovní den od převzetí nás kontaktuje, např. po e-mailu a popíše a doloží, nejlépe fotkami, poškození výrobku, my zašleme poškozenou část novou, pokud by jsme poškozenou část neměly skladem, může zákazník požadovat úměrnou slevu, nebo zboží vrátit zpět (po domluvě můžeme zaslat zdarma svoz) a budou mu vráceny veškeré vynaložené náklady.

 

Obchodní podmínky

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

 

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má právo podle zákonu 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U nás toto máte prodlouženo na 30 dní (30denní lhůta se nevztahuje na nábytek na objednávku jako jsou postele, skříně, regály, komody, poličky, křesílka, sedací soupravy nebo psací stoly). Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás (nejlépe tím že vyplníte reklamační formulář, zde zadáte jako důvod vrácení "vrácení v zákonné lhůtě") Do reklamačního protokolu napište také číslo účtu na který si přejete zaslat peníze zpět. Zboží  by mělo být bez poškození, ve stavu v jakém bylo odesláno a v původním obalu (pokud byl dodán originální obal). Na obal nepište ani adresu, tu napište na papír který nalepíte na obal! Pokud tyto náležitosti nesplňuje, jsme oprávněni si strhnout částku odpovídající poškození, zpětné montáži, nebo obalu. Náklady spojené s případným sestavením výrobku (pokud si to zákazník vyžádá a je mu za to účtován příplatek) se nevrací. Zboží zasílejte řádně zabalené a pojištěné, odpovídající částkou.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

V případě odstoupení od kupní smlouvy fyzickou osobou podnikatelem nebo právnickou osobou (při vyplnění IČ nebo DIČ v objednávce), záleží na smluvním vztahu mezi prodejcem a kupujícím (dle obchodního zákoníku). Zboží nemusí být přijato zpět (obzvláště při velkých odběrech zboží) , nebo může být účtován  manipulační poplatek ve výši nejméně 10%

Možnost vrácení finanční částky:

přes bankovní účet (zákazník číslo bankovního účtu napíše do reklamačního formuláře nebo na náš e-mail). Pokud zákazník nemá bankovní účet, po domluvě, může být částka zaslána i jinou formou, ale je nutno počítat s náklady, které si prodávající započte do vrácené částky, např. složenkou (poštovné + administrativní náklady = 60 - 80 Kč).  Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady.

Zboží zasílejte zpět Českou poštou (ne jako obyčejný balík) nebo firmou PPL případně DPD, můžete zvolit i jiného dopravce.

Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Zboží po 30 denní lhůtě bude po přijetí vráceno zpět kupujícímu, nebo nebude přijato od přepravce, pokud se nebude jednat o reklamaci.

 

Doručení zboží

Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejich vlastnostech a množství.

Objednané zboží je doručováno zprostředkovatelskou firmou DPD, nebo Českou poštou (na Slovensko firmou DPD). Volbu zasilatelské firmy si zákazník vybírá sám při objednávce. Bližší info k cenám a formě doručení je uvedeno v sekci "Informace pro kupující". Osobní odběr - viz. sekce "Osobní odběr"

NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ: pokud si zboží zákazník nepřevezme, bude mu zaslán e-mail s požadavkem na úhradu nákladů spojených s poštovným, které činí 99 Kč, tato úhrada se provádí bankovním převodem do týdne od doručení e-mailu

 

Doručení poškozeného zboží

Zásilky jsou řádně zabaleny,pokud by se přesto stalo, že zásilka přijde poškozená, neprodleně nás kontaktujte na e-mail, nebo tel. č. uvedené v kontaktech. Reklamaci poškození přepravní firmou můžete řešit s námi, nemusíte jí řešit s přepravní firmou, to je naše výhoda, oproti jiným internetovým obchodům.

 

Osobní odběr

Pokud nebude zásilka vyzvednuta do 7 dní od potvrzení e-mailem že je připravena k odběru, bude objednávka ze strany prodávajícího zrušena

 

Platba za zboží

Zboží je možno uhradit při převzetí zboží na dobírku,nebo bankovním převodem, čímž ušetříte 30 Kč za dobírku. Neposílejte peníze dříve než Vám bude e-mailem potvrzeno, že zboží se opravdu nachází ve skladě a bude Vám přidělen variabilní symbol. Platbu posílejte ihned po přidělení var.symbolu, nejpozději následující den, pokud toto nesplníte, nemůžeme garantovat, že objednané zboží bude skladem.

 

Reklamace zboží

Pokud u jednotlivého zboží není uvedena vyšší záruční doba, potom záruční doba na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců. Záruka 24 měsíců se nevztahuje na opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním. Záruku také neposkytujeme maloobchodům pokud je zboží k dalšímu prodeji.

Vytkl-li nabyvatel (zákazník)  zciziteli (prodejci) vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat

Zákazník vyplní na našich stránkách reklamační formulář, vytiskne a přiloží k reklamovanému zboží. Pokud nemá tiskárnu, stačí vyplnit reklamační protokol a do zásilky přiložit papír kde bude uvedeno číslo reklamace, nebo celé jméno na které bylo zboží zasláno či reklamováno

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní, od doručení zboží (vetšinou to bývá mnohem dříve). Prodávají reklamaci posoudí co nejdříve a rozhodne se pro opravu zboží, výměnu zboží, vrácení peněz za zboží, nebo reklamaci neuzná a vrátí zboží zpět i s vyjádřením zákazníkovi

Zboží zasílejte zpět řádně zabalené, Českou poštou nebo firmou PPL případně jiným dopravcem. Cena za poštovné se vrací pouze v případě uznání reklamace a za cenu "cenného balíku" zaslaného českou poštou.

Pokud nebude k reklamovanému zboží přiložen žádný papír, ani nebude vyplněn reklamační protokol, nebo bude vyplněn nesprávně, může být na zásilku pohlíženo, jako na vrácení v rámci 14 (30) denní zákonné lhůty.

Pokud je nutné vrátit finanční částku, vrací se na číslo účtu které uvede zákazník na náš e-mail. Jestliže zákazník nemá bankovní účet, po domluvě, může být částka zaslána i jinou formou, ale je nutno počítat s náklady, které si prodávající započte do vrácené částky, např. složenkou (poštovné + administrativní náklady = 80 Kč). 

Prodávající nemusí souhlasit s výměnou zboží nebo opravou a může se rozhodnout vrátit finanční částku za zboží případně dopravu, pokud bude reklamace uznána.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží nebo osobní předání je :

Obchod-kufry.cz

Kostelní 658

43401 Most

Informace o ochraně osobních údajů

 

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku)

Závěrečná ustanovení

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu